Może i nazwa serwisu mówi sama za siebie, że jest "antyreklamowa", ale wcale tak nie jest. Autorka serwisu pisze, czym jest psychologia reklamy, ukazując w ten sposób, jakie możliwości ma właśnie taka forma zdobywania klientów. Na naszym serwisie komentujemy i analizujemy reklamy telewizyjne poszczególnych Towarzystw Ubezpieczeniowych, dając też potencjalnemu czytelnikowi szereg najświeższych informacji ze świata ubezpieczeń. Informacje zawarte na tym serwisie można uznać za wiarygodne przede wszystkim dlatego, że jest to serwis prowadzony przez Ilonę Dzierzgowską, która już od kilku lat pracuje w jednej z porównywarek ubezpieczeń, co daje pewność, że Ilona dzieli się najświeższymi informacjami prosto od zakładów ubezpieczeń.
Zachęcamy Was do użytkowania z wortali naszej platformy www.Sn2.pl. Różnorodność tematyczna pozwala każdej osobie znaleźć coś interesującego dla siebie. Portal dla mężczyzn odzwierciedla współczesnego faceta, troszczy si ...
05.02.2013r.
Wyśw.: 2020
ID: 39
Poszukujesz odpowiedniej jakości gadżetów reklamowych? Nie chcesz dostarczać swoim interesantom tandetnych gadżetów reklamowych, które prędzej odstraszają niż inspirują? Zapoznaj się z propozycją firmy Greenprint! Specja ...
08.10.2014r.
Wyśw.: 1747
ID: 876
Jeśli chcesz stworzyć profesjonalne materiały graficzne, które pozwolą Twojej firmie wyróżniać się na rynku, możesz bez problemu powierzyć to naszej firmie. Jesteśmy nowo powstałą Agencją Reklamową działająca na śląsku c ...
17.02.2015r.
Wyśw.: 1529
ID: 1039
Dlaczego warto korzystać z toreb bawełnianych? Moda na zdrowy styl życia ma wpływ również na nasze decyzje zakupowe. Doskonałą alternatywą dla jednorazowych torebek plastikowych są ekologiczne torby bawełniane, które mo ...
11.02.2021r.
Wyśw.: 436
ID: 4751